חיפוש
Close this search box.

שיקום הפה ביום אחד

טיפולי השתלות שיניים מסורתיים מצריכים לרוב מספר פגישות וניתוחים, כאשר כל מטופל זקוק לסט עלויות משתנה. מהייעוץ הראשוני, בדיקות האבחון והשתלות ועד לפגישות מעקב, כל שלב דורש זמן ומשאבים. עם טיפול כמו שיקום הפה ביום אחד, רבים מהתהליכים הללו מתמצים לפגישה אחת. מה שלא רק חוסך זמן ואת מספר המפגשים, אלא בצורה כמעט אוטומטית גם את עלויות הפגישה, זמני חניה ועוד עלויות נוספות כמו חופש מהעבודה ואפילו נסיעות! 

שיקום הפה ביום אחד בהתאמה אישית

התאמה אישית של טיפול שיקום הפה ביום אחד, חורגת מהגישה המתאימה לכולם שאפיינה את רפואת השיניים בעבר. כיום, נהלים אלה נועדו לתת מענה לבריאות הפה, הרצונות האסתטיים והדרישות התפקודיות הייחודיות של כל מטופל. זוהי חוויה מותאמת אישית המבטיחה שהתוצאות הסופיות אינן רק אסתטיות אלא גם פונקציונליות ומותאמות למקרה הספציפי של כל מטופל.

למנוע, לחייך ולהנות מההשקעה

טיפולי שיקום הפה ביום אחד חורגים משיקום שיניים סטנדרטי, שכן טיפולים אלו מציעים הטבות מניעתיות שיכולות לחסוך למטופלים הוצאות גבוהות הרבה יותר בעתיד. לכן בעת ביצוע החלפה מיידית של שיניים חסרות וייצוב עצם הלסת, ניתן גם למנוע סיבוכים מורכבים ומרחיקי לכת כמו אובדן עצם, הזזה של שיניים סמוכות ונסיגת חניכיים. המשמעות של כל אלו תכלול בתוכה לא רק אי נעימות ותדרוש מפגשים נוספים אצל רופא השיניים, אלא גם לכלול הוצאות כספיות נוספות. 

עם זאת כשמדובר על שיקום הפה ביום אחד, אין מדובר רק בהיבט הכספי אלא גם בתועלת של הטיפול. לכן בבחירה טיפול שכזה, יש לקחת בחשבון גם את הערך הבלתי מוחשי של הביטחון העצמי של המטופל. הרי איזו הרגשה יכולה להתחלף בקבלת שיניים חדשות, המאפשרות לא רק איכות חיים גבוה יותר אלא גם פתרון בר קיימא מהיר?